Okullarda Cep Telefonu Kullanımı Kısıtlanabilir: Akran Nezaketi Önerisi
Okullarda cep telefonu kullanımının kısıtlanması gündeme geldi. Çocuklarının akran zorbalığına maruz kaldığını ifade eden iki anne, Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Dilekçe Komisyonu'na başvurarak duruma dikkat çekti. Bu başvuruların ardından, "İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumlarında Akran Zorbalığının Araştırılması ve Alınabilecek Önlemlerin Belirlenmesi Alt Komisyonu" kuruldu. **308 Sayfalık Taslak Rapor Hazırlandı** AKP İstanbul Milletvekili Yıldız Konal Süslü başkanlığındaki Alt Komisyon, akran zorbalığını incelemek ve alınabilecek önlemleri belirlemek amacıyla çalışmalarını tamamladı. Komisyon, Milli Eğitim, Sağlık, Adalet, İçişleri ile Aile ve Sosyal Hizmetler bakanlıkları, Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) ve Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu ile çeşitli sivil toplum kuruluşlarıyla görüşmeler gerçekleştirdi. Yapılan…