Starbucks, 2025 mali yılının üçüncü çeyreğindeki performansını açıkladı ve 29 Haziran’da sona eren üç aylık dönemi değerlendirdi.
Şirketin küresel karşılaştırılabilir mağaza satışları söz konusu dönemde yüzde 2 azaldı. Kuzey Amerika ve ABD’deki mağaza satışları da yüzde 2 geriledi.
Starbucks, uluslararası karşılaştırılabilir mağaza satışlarında bir değişiklik yaşamışken, Çin’de ise %2’lik bir artış yaşandı.
29 Haziran’da sona eren üç aylık dönemde, Starbucks’ın geliri geçen yılın aynı dönemine göre %3,8 artarak 9,5 milyar dolara yükseldi.
Şirketin karı ise aynı dönemde %47,1 azalarak 558,3 milyon dolara geriledi. Hisse başına kar da %47,3 azalarak 49 sente düştü.
Gazze’ye yönelik saldırıları nedeniyle protesto ve boykotlarla karşı karşıya kalan Starbucks, küresel satışlarda altı çeyrek üst üste düşüş yaşadığını bildirdi.