Türkiye’nin İki Teknoloji Devi Birleşiyor: Akıllı Telefon Pazarında Yeni Dönem
Türkiye’nin akıllı telefon pazarında önemli bir gelişme yaşanıyor. Uzun süredir konuşulan stratejik birleşme resmen duyuruldu. Milyonlarca kullanıcısı bulunan iki teknoloji devi, küresel rekabet gücünü artırmak amacıyla güçlerini birleştirdi. Bu doğrultuda, realme markasının yeniden OPPO bünyesine katıldığı bildirildi. Kullanıcıların en çok merak ettiği konulardan biri, marka isimlerinin değişip değişmeyeceğiydi. Yapılan açıklamalara göre, OnePlus ve realme markaları kendi isimleriyle yoluna devam edecekken, arka planda önemli değişiklikler gerçekleşecek. Gelecek modellerin tasarım süreçleri tek bir merkezden yönetilecek ve global ile yerel kampanyalar ortak bir çerçevede yürütülecek. Tüm operasyonel yetki ise OPPO’nun merkezi yapısında toplanacak. Birleşme ile birlikte, her üç markanın farklı hedef kitlelere daha…